Gümüş kapak ve lansinoh’u devamlı kullanmama rağmen benimde meme ucumda yarık oldu. Ağlaya ağlaya emziriyordum bebegimi. Genel cerrahiye gittim madecassol krem verdi bunu sür emzirecegin zaman yıka, emziremiyorsan da sütünü sağ bebeğine öyle ver dedi. 2 gün sütümü sağıp verdim. Ama yok madecassol tek başına fayda etmedi. Sağlık ocağındaki hemsireyi aradim.
Madecassol + Bephantol + Furocin kremlerini karıştır ve sür dedi. Onlari sürüp üstüne de gümüş kapak kapatıyorum. Bebegimi emzirmeden önce yıkayıp, üstüne lansinoh kremi sürüp öyle emziriyorum.
Yaramı geçirmese de bebegimi emzirebilecegim kadar hafifletti.
Allah herkese şifalık versin insallah