Ada54 Merhaba güzel anneler süpürge makinem bozuldu 😔Acilen süpürge almam gerekiyor ama hangi marka ve model alacağımı bilemiyorum lütfen önerileriniz benimle paylaşın 🙏
changeyourlife Ada54 benim hem robot süpürge hem normal var ikisinin markasını vereyim çok memnunum robot olan xioami mi robot vacuum mop pro 2. Diğer süpürgem arnica stilevs spektron premium
nursocum Ada54 Kablolu Samsung kullanıyorum. Rowenta şarjlı var ama 2 yıldan sonra şarjı çabuk bitiyor sanki bide robot süpürgem var pek kullanmıyorum onu önermem
Msbebek Ada54 Dyson kullanıyorum , satış personeliydim . dogumdan önce 10 yıl elektronik sattım 😃 güzel bir süpürge fakat pahalı , Ben bekarken alıp ödemiştim öyle.. aklında bişey varsa sorabilirisn yardımcı olurum canım