Damalakkoo https://imgyukle.com/i/avnhQ kitaplara bakıyorduk sayfayı çevirirken gözüne geldi sizce gözlem mi yapmalıyım yoksa direk doktora mı gidelim🤷🏻♀️ Ağlamıyor huzursuzluk yok başına gelen var mı
Hanzade13 Damalakkoo bir bilgim yok ama ben olsam doktora götürürdüm göz bu ihmale gelmez. Siz hangisi içinize sincekse onu yapın bence içiniz içinizi yemesin 🤗
sarilokumumm Damalakkoo benim oğlumda olmuştu gece uyurken sanırım parmağını sokmuştu diye düşündüm hemen arkasına göz çapaklanması olmuştu doktorumuza danıştım haftasonuydu gidememiştim doktora geçti ama siz götürün isterseniz
BurcuKucuk Damalakkoo doktora gidin krem ve damla verir muhtemelen oraya bir şey değdiği için böyle olmuş ama görmesinde herhangi bir Zarar var mı yok mu diye kesinlikle bir baktırın
Hanzade13 Damalakkoo kendinizi suçlamayın hepimizin başına gelebilcek şeyler bunlar. Canlarının yanmasına üzülüyoruz tabiki. Siz doktora götürüp gösterin içiniz rahatlasın 🤗🙏
Song Damla verir belkı gozunı rahatlatır onun harıcı sık ıtı yaratacak bir durum olmayacaktır ınssllsh
Kucukprensim Damalakkoo Benim oğlum da gözünün içini tirnagiyla çizmişti iki kere böyle ama daha büyüktü doktor bir şey olmaz geçer demişti 1 hafta 10 gün içinde geçmişti tamamen ama siz yine de bir doktora götürün
Damalakkoo Kucukprensim of çok üzücü ya çok içim acıdı 😣😢geçene kadar çok üzülücem inşallah sorun olmamıştır ya hepimize geçmiş olsun
Damalakkoo -erCansu- Hanzade13 -erCansu- Kucukprensim çok şükür muayene olduk zarar vermemiş damla kullanacağız şükürler olsun 🧡hepinize çok teşekkür ederim
-erCansu- Damalakkoo benm oğlum kendi tirnagiyla yapmıştı daha beterini olur böyle şeyler bişey olacağını sanmıyorum ben doktora goturmedim geçti kendi kendine ama derdini anlatabiliodu açılmadığını biliodm geçti zaten bı iki gune