6.5 aylık bebeğim philips avent alıştırma bardağını kullanıyor ama 2-3 yudum su çekiyor içine sonra bırakıyor istemiyo su içmeyi. Katı gıda da çok az yiyor normalde mama ile besleniyor su içmese de mamadan aldığı su ona yetiyor mudur sizce? Zorla da veremiyorum suyu ağlıyor. Susasa içer zaten değil mi? Sizler neler düşünüyorsunuz ne yapabilirim bu konu ile ilgili?