Elifffinnnn111 Bence sakındığımız herşey çocukta müthiş merak uyandırıyor. Daha çok istemesine sebep oluyor. Bende doğmadan önce televizyon hiç izletmeyeceğim diyordum ama doğdu doğalı kapanmadı desem yeri var. Öyle dikkatini çekmez bir iki reklam, bazen çizgi film dışında. Ki çizgi film bile olsa pür dikkat izlemez çok az dikkatini çeker. Bir de ben evde ses olmasının iyi olduğunu düşünüyorum. Aylarca açma izletme sonra yarım saat açtım gözünü ayırmadı diyorlar mesela. Ama kim olsa öyle olmaz mı yeni bişey sonuçta. Gerçi benim oğlum yeni oyuncak bile alsam 5 dakikadan fazla ilgilenmez 🙈😂 Madem bu kadar zararlı neden şarkı açın beraber söyleyin vs deniliyor. Herşey kararında güzel bence 🥰