Prensesannesi38 Kızım bu ara babasına düştü ağlıyor peşinden gidiyor resmen beni umursamıyor sizinde var mıı böyle yapan bir kızınız 13 aylık 😂
DaisyMom Prensesannesi38 benim kizim daha 5 bucuk aylik o zamana gelince nasil olur bilmiyorum.Ama abimin kizi yegenim tam bir babaci.Gun icinde gormek ister.Babam babam diye aglar.Abimin kucagindan inmek istemez.Cook babaci🙈
berenduha Prensesannesi38 4 aylık şimdiden babacı benim kızım ama ben mutlu oluyorum çünkü akşamları hep babası ilgileniyor 🤣🤣
[silindi] Prensesannesi38 6 yaşının icinde olan kızım babasına aşırı derecede düşkün gerçekten çok seviyor babasını yani diyeceğim o babaci bir kızım var ☺️
aybukekara_06 Benim oğlum 8 buçuk aylık resmen baba baba diye diye yeri inletiyor bi de oğlan çocuğu anne düşkün olur derler bizim tam babacı…
anayim-ben-ana aybukekara_06 oğlum on aylık olacak nerdeyse aynısı. Benimle de oynar güler filan ama babasıyla birlikte bi başka oluyor😍 bazen kıskanıyorum yalan yok 😁 ikimiz evde olunca hep onda durmak onla oynamak istiyor. Babasının memesi olsa onu emmek ister o derece bi baba delisi oğlum var 😂😂
hzlssmoom Prensesannesi38 uyurken babasını yanında kaldırmıyor o derece kalktığı an başlar ağlamaya kesinlikle susmaz . Baba delisidir kendimi çok değersiz hissediyorum 😤😂
Deletedmom5284 Öyle evet sabah erkenden uyandırıyor adamı yanından ayrılmıyor adam uykusuz uykusuz işe gidiyor 😐