Merhabalar 6 aylik kizimda öksürük var iki gündür. Ama sık sık değil mesela 3 saat önce oksurdu en son. Konusuruz bogazimiz kurur da oksururuz ya oyle oksuruyo. Ama sürekli değil ara ara. Gece cok oksurdu uykuda. Az once serum fizyolojik sıkmak istedim bi burnuna sıktirdi digerine izin vermedi. Tikali da degil sanırım