ikizannesii01 Günaydın kızlar. İkizlerimden biri sürekli mızmız her şeye ağlıyor olura da ağlıyor olmaza da. Her şeyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor. Salonda beraber oturuyoruz hava çok sıcak klima açıyorum sürekli. Mutfaktan bir su almaya gitsem basıyor çığlığı. Ve en önemlisi sinirleniyor ve kafasını yerlere vuruyor. Görmezden geliyorum kafasını vurunca ama yok bırakmıyor bu huyunu. Henüz 14 aylıklar. Diğerinde böyle bir durum yok çok şükür. Ama ikizine ne yapacağımızı şaşırdık. Eşim gece göreve gidiyor sabah geliyor uyutmuyor babasını. Uykusuz uykusuz geri işe gidiyor. Sürekli Kucak istiyor. Sürekli dışarı çıkmak istiyor. Yemek yemek istemiyor çoğu zaman. Kaşığı elime ver yemekle oynayayım diyor. Her yeri batırıyor verince de 🥺
Zeyno111 ikizannesii01 Erken girebilir bizde o aylarda sinyallere başladık 16.aydan sonra uçuşa geçtik 21 aylığız 🤪Allah kolaylık versin cidden varmış o sendrom ve sanırım 4-5yaşa kadar her sene bir büyüme sendromu var Rabbim bizlere bol sabır versin🤲🏻
Hepoyleolurzaten ikizannesii01 bizi anlatmışsınız sanki. 13 aylık benimkilerde biri çok uysal zaten de diğeri aynı anlattığınız gibi ne yapacağımı şaşırdım çok sinirleniyor yere atıyor falan elindekileri mutfaga çıkmamla beraber arkamda ağlıyor gel beni kucagına al diyor yemekleri dökmek tabagı yere vurmak istiyor ay Allah yardımcımız olsun yaa bu aralar çok kötüyüm gerçekten
serebro ikizannesii01 15 aylık aynı. Sürekli sinirli herşeye söylenip çığlık atiyo istediği olmayıp öfkelenince kendi kafasını tokatliyor yunrukluyor. Bize de vuruyor☹ yemek konusunda da son 1 haftadır sürekli kendi yemek istiyor ben beslersem kaşığı bile tokatliyor. Bende bu ara acaba 2 yaş sendromu mu diye düşünüyorum şimdiden böyleyse 8 9 ay ne yapacağız
Mom4775 ikizannesii01 olamaz. 2 yaş hiçbirine benzemiyor. Ataktadır. 18 aya kadar tüm huysuzluklar genelde ataklara denk geliyor. Sonra ataklar bitiyor. 2 yaşa kadar hafifliyor. Sonrasını anlatmayayım.
Gossipgirl14 Benimkıde kac aydır oyle maalesef asırı hırçın. Her eline aldıgını atıyor herseyı kendı yapmak ıstıyor. Yanından 1 sn bıle ayrılamıyorum aglıyor geceleri iş yapar hale geldim. Allahtan gelenin gidenim yokta rahatım. Artık oturup bende aglıyorum inanın parka goturuyorum bıraz arkadas edınsın rahatlasın oynasın kendıne gelsın dıye dısarda cok ıyı oynuyor felan eve gelıyor gene aynı tas aynı hamam ne yapacagımı sasırdım.bende tek bakıyorum esim bı kucagına bıle alamıyor vardiye sistemi calısıyor yanı sıra ek işe gıdıyor ona da hak veriyorum ama benım psikolojim bozuldu ve yoruldum herseye aglayan ve yemek yemeyen bır cocugum var..
Bety Benim oğlum da 15 aylık aynı anlattığımız gibi bide bizi dövmeye başladı baya yüzümüze tırnak atıyor tokatlıyor ne yapacağımızı şaşırıyoruz😢😢
ikizannesii01 Bety aynen anlattığınız gibi ikizine vuruyor bize vuruyor ısırıyordu unuttu şükür ama şimdi eline geçeni bizlere fırlatıyor. Dün tutamadım kendimi bağırdım sonra oturdum ağladım 🥺
Song Bety bizim bebeyi anlattınız sandım bır an🤣cici yap dıyoruz şap yapıştırıyor,gecen gun uzun kollu gıydırdım dişiyle cekıstırıryor cıkarmak ıcın kendi elını ısırdı agladı,al dedim bak ısırınca ınsanım canı nasıl acıyor😁😁
Bety ikizannesii01 Bende bazen ismini söyleyerek bağırıyorum tutamıyorum kendimi 😢😢 yani olur olmadık şeylere yapıyor dediğiniz gibi eline geçeni fırlatıyor ne yapacağımızı bilmiyoruz şoklar içinde izliyoruz 😂
ikizannesii01 Bety geçen gün kumanda varmış elinde uyuyakalmışım bir iki dk içim geçmiş kumandayı yüzüme attı hala burnum ağrıyor gözlerimden yaş geldi 😂
Bety ikizannesii01 Biraz önce cidden ağladım 😢😢 ne istediğini bilmiyor avazı çıktığı kadar bağırıyor bende ağlayınca daha çok ağladı ne yapacağım bilmiyorum umarım bu kadar erken girmez bu sendroma
ikizannesii01 Hepoyleolurzaten Valla aynı gerçekten aynı. İkizlere hamileyken çok duydum bunu biri uysal diğeri yaramaz olur diye aynen yaşıyorum 😀
ikizannesii01 Bety Ben ağlayınca susuyorlar bana bakıyorlar suçluluk hissiyle 😂 Eşim geçen gün diyor ki sen ağla en iyisi yoksa delirttiler😅
Bety ikizannesii01 😂😂😂 göz yaşın hazırda Dursun 😂 ama mutluluktan ağla hep 💗 dün benim eşimde bir an önce pazartesi olsun Allah’ım diye dua ediyordu bıktırdı. Sonra gelmiş oğluma diyor ki helal olsun valla bizi dize getirdin ya diyecek birşey bulamıyorum , anlamıyor yorma kendini diyorum 😂😂
Hepoyleolurzaten ikizannesii01 evet bende çok duydum sizinkiler erkek mi ikisi de. benimkiler kız, galiba sizde Adanadasınız 01 i görünce 🙈😃
ikizannesii01 Bety 😂😂😂 Benim eşimde ilk başta çocuk istemiyordu 3 yıl yapmadık sonra ikna ettim yaptık . Al işte diyor 😂😂 Pişman mısın diyorum yok ta sana acıyorum ben işe gidiyorum yine biraz kafam dağılıyor sen hiç izin yapamıyorsun diyor 😅