Esrayamanoglu Kızlar merhaba 8 aylık bebeğim var geceleri ağlayarak uyanıyor Bebelac mama kullanıyoruz galiba doyurmuyor oyüzden uyanıyor tok tutan bir mama önerirmisniz yada ne yapabilirim başka gece tok tutan .Aptamil kullandık kabız yaptığı için bıraktım
busbus9407 Esrayamanoglu ben sma optipro kullanıyorum canım gayet tok tutuyor tavsiye ederim yine de doktoruna bir danış istersen
Bayezidin_annesi Esrayamanoglu benim oglumda 5.5 aylık bebevita kullanıyordum bı ara alamadım Bebelac aldım hiç doyurmuyor bebevita da 3 saatte bir içiyorsa bebelacta 2 saat bazen 1.5 saatte bir içiyordu ve gece 4 5 kere kalkıyor bebelacta doyurucu hiç değil
Esrayamanoglu 12-ab alt dişleri çıktı evde serin mama yapıyorum sürekli mamayı içip yatıyor böyle değildi normalde açıksa bile inletecek kadar ağlamazdı