Kızlar benim bebeğim 1 aylık oldu hepatit b aşısının ikinci dozunu yaptırdık bugün nelere dikkat etmeliyim hemşireye sordum yan etkisi olur mu diye yok dedi banyoyu sormayı unuttum bebeğim ağlıyordu o sırada banyo ne zamana kadar yaptırmayayım acaba?