Ben 6.ayda annemlere tatile gittim 1 ay içinde orda alıştırdım yanına mutlaka bi uyku arkadaşı koyup odadan çıktım ama hep gözledim ağladığında kucağıma alıp sakinleştirdim ve tekrar koydum şunu söyliyim sadece yatağında uyutmaya alıştırmayın çünkü o zaman hep yatağını arar ben yerde de uyuttum o şekilde ve bi süre sonra kızım çok sakin karşıladı ve 1 hafta içinde alıştı şimdi 8 aylık ve 2 aydır desteksiz kendi kendine her yerde uyuyo çok şükür