Merhaba arkadaşlar sizlere bişey sormak istiyorum belki bu durumu yaşayanlar vardır beni bilgilendirirler .
Benim 1 yaşında bi kızım var bundan 1 hafta falan öncesinde hiç bişeyi yokken durup dururken çocuk ağlarken ve gülerken ağzı yamulup gözü kapanmaya başladı bizde hemen acile getirdik ve bize periferik (kısmi yüz felci dediler ) ceryanda kalıp ondan olabilirmiş beynine tomografi çektiler temiz çıktı kortizon ilaç verdiler onları düzenli kullanıyoruz fakat ilaçlı emar istiyolar tümör oluşumu olup ondan kaynaklı da olabilir diye çocuk çok küçük diye istemiyorum bide benim kızım biraz dikkat çeken bi bebek olduğu için nazardan da olmuş olabilir diyorlar .Aklım karmakarışık aranızda bu durumu yaşayan varmı varsa ne yaptı lütfen söyleyebilirmi?😔😔😔