Ummaksaker Deletedmom5454 sağlığında problem yoksa bence kiloyu çok takıntı etmemelisin her bebeğin gelişimi farklıdır
boncukhaniminannesi Deletedmom5454 bebekler doğduktan sonra ilk haftalarda kilo kaybı bile olur sütünüz yaramış kilo alımı çok iyi
Deletedmom5454 3MelekAnnesi3 yok sağlıkocağında hemen tartıp kucağıma verdi hemşire dalgınlıktan soramadım sence iyi mi tecrübeli misin
Deletedmom5454 Ben-matilda 😣😣 kııızzz karartma içimi kaç kilo doğmuştu da okadar aldı iyi değil mi bu
Yagmurakcali Deletedmom5454 gayet iyi canım aylık bebeklerin en az 500 gr alması gerekiyor senin bebeğinde 1 kiloya yakın almış demekki sütün yarıyor maşallah daim olsun inşallah hiç bunu kafana takma doyuyor ve kilo alıyor demekki annesi ☺️
Deletedmom5454 Yagmurakcali ay saol rahatladım ya bide burun tıkalı emmiyor yavrum 3 dk kalıyor memede
Yagmurakcali Deletedmom5454 yaa onun İçin serum fizyolojik yada emzirirken ara ara sütünden sık burnuna hiç bişi olmaz açılır annesi burnu açık olursa daha rahat emer hayırla sağlıkla büyüsün kuzular 🤗
ikizbabymom Deletedmom5454 bunun anlamak için tecrübeye gerek yok biraz araştırsak yeter gayet iyi almış maşallah
Mervezmr Deletedmom5454 Bence gayet iyi canım benim bebişte 3 kilo doğdu yarın 40 günlük olacak bugün tartıldı 4 kilo 120 gram çıktı yani senin bebişinki gayet güzel bence kii sağlıklı olsunlar da kiloyu alır illa er ya da geç