Kızım 2 aylıkken vücudunda kırmızı şeyler çıkmaya başladı zamanla da kaşınmaya başladı sürekli kaşıdı iyice tahriş oldu… Çocuk doktoruna gittik 3 aylıkken egzaması var dedi.. mustela nemlendirici verdi yanaklarına sürdük hafif yumuşadı iyiye gitti ama sonradan artık kremde bi işe yaramadı… bacaklarından elinde kolunda karnında hatta ensesinde bile çoğalmaya başladı ve kaşınmaya devam etti şuan 4 ay 10 günlük… Eşime dün akşam sordum bidaha başka doktora gidelim dedim… O egzama değil temre dedi… one dedim… google den araştırma yaptım temre hastalığı gerçekten var ve temre duası da var… sonra annemle konuştum durumu anlattım… Kızım anneannem biliyo temre duasını bi okusun ne kaybederiz ki dedi… Böyle bişey duyan yaşayan var mı..???