Yesimeliz84 ablamın kızı çok uzun zaman annesine babasına bana bile teyze demezdi bu durum çok hoşumuza giderdi ismimizi söylemesi gülerdik hatta büyüdükçe başladı anne baba demeye zorla ismimi söyle dediğimde söylemişti şimdi kıZım var oda ilk ismimi söylesin diye anne yerine adımı söyletirim zaten yıllarca anne diyecek o çok bilmiş akrabalarınızı takmayın aynen sensin diyin sizin çocuğunuzu kimse sizden daha iyi bilemez