Esrayd
Kbr0204
Ağır bir diyet verdi bana , 20 gün sadece sebze, komposto ve hurma yiyerek beslendim. O zaman bebeğim 32 günlüktü, egzamasi çok yoğun olunca doktor çoklu besin alerjisinden şüphelendi.. sonra yavaş yavaş yemediklerimi yemeye başladım mesela 3 gün tavuk eti yedim köy tavuğu bebişte tepki veriyor mu bakıyorduk.. böyle böyle ilerledik.. sırayla koyun eti, yumurta, süt ürünleri, domates, çilek, patlıcan, ceviz, fındık, fıstık vs.. liste daha çoook uzun, deneyerek ilerledik. tabii doktor bu süreçte sütünde azalma yaşayabilirsin dedi ve süt artırıcı bestlak damla aldırdı birde takviye vitamin hapları yuttum. Birde bunlar dışında bebeği hergun 10 dk suda beklettik, sudan çıkarır çıkarmaz ıslak ıslak la roche posay nemlendirici krem ile nemlendirdik yani sudan aldığı nemi vücuda hapsettik. Onun dışında terletmemeye çalışıyoruz ve pamuklu giydiriyoruz. Doktor hafif üşüsün ince giydirin egzama sıcağa gelmez dedi..