Eylulhuma16 bence uyku saatlerini erkene cekmeye calışın ben gece 5 te de yatsa en gec 8 bucuk 9 da uyandırırım. Yoksa öğlen uykusu gece uykusu kayar. Cocuklar 9 10 gibi derin uykuda olacak ki buyume hormonu salgılansın. Ama benim kızım bu ara 2 yas sendromlu gece meme ister 1 yasta bırakmama ragmen ben suan istisnai bir durumdayım. Ama genel olarak uyku saatlerimiz bellidir. Çocuk rutin sever. Şimdi uyucam şimdi yicem şimdi oyun zamanı der kendini güvende hisseder.