Papatya37 bende öyleyim bugün 3. Günü daha iyiyim minoset parol kullandım bide ıhlamur limon içtim
emziriyorsanız nane tüketmeyin süt üretimini azaltan şeylerden sanırım yine bakmak gerekir hepimize geçmiş olsun çok zor şükür bugün iyiyim bebeğim 2,5 aylık ona geçmedi ama büyük oğluma geçti dün