Lina1807 Bebeğime banka hesabı açmak istiyorum sizler açtınız mı bilgi verir misiniz bu konu hakkında
Barlasb10 Bireysel emeklilik yaptırdık her ay Oray para yatırıyoruz ben de kullanmadığım banka hesabım vardı kalan paramı oğlum adını oraya atıyorum