Fatos3505 merhaba öncelikle sağlıcakla büyütün, doğum sonrası organlar yerine otururken oluyor öyle belki ıkınmak zor olabilir dikişler filan. Acaba şurup filan vermedi mi doktorunuz ishal yapıcı ? Ben normal yaptım ama yine de yapamıyordum duphalac diye kabızlık şurubu kullanmıştım, belki çok kötüyüm dayanamıyorum artık derseniz lavman filan da olabilir