Rabia_deren merhabalar. Ben kızımda yaşadığım süreci anlatayım size. 24 aylıkken verdim ilk eğitimi 3. Gün bıraktım çünkü her tuvalete gitmek krize dönüşmeye başladı. Yerlere yapması, altına yapması hiç önemli değil ama lazımlığı gördüğü anda ağlama krizine giriyor ve gece korkuyla uyanıyordu. Bıraktım bende. 2. Eğitim 28.5 aylıkken başladım. O zaman daha hazırdı. Yarım saatte bir çişe görürdüm. İlk 3 gün çokk iyiydi. Sadece 2 kere Altına yaptı ama 4. Gün 8 saat çişini tuttu. Psikolojik olarak etkilenmesin diye 1 gün sonra yine tutsaydı bırakacaktım eğitimi ama şükür güzel devam etti. İlk zamanlar yarım saatte bir sonra 1 saatten bir götürmeye başladım. Alıştırma külodu tavsiye etmiyorum direkt külot giydirin. Ben aldım ama çok gereksizmiş. Gece bezini 2 gündür takmıyorum ama zaten 1.5 aydır gece işediği sayılıdır. Altı kuru kalkıyordu ama ben cesaret edememiştim çünkü çiş yapmak için uyandırmak istediğim zaman ağlıyordu ama 2 gecedir daha iyi. Kızımda lazımlıkla başladım çünkü bizim tuvaletimizden korkuyordu. Bu süreçte en önemli durum asla kızmamak. Bazen öğlen uykusunda altına kaçırıyor ben aaa terlemişsin gel değiştirelim diyorum çünkü çiş yapmışsın dediğim zaman anne neden yapmışım diye ağlamaya başlıyor.