Betul23 Merhabalar, 13 aylık bebeğim yeni doğduğu dönem biberona alıştırmadığım için biberon tutmuyor. Gece acıkıp uyanmaları çok fazla bu nedenle gece yarısı devam sütü vermek istiyorum ama neyle vermem gerekiyor bilemedim. Yardımcı olursanız sevinirim 🤗
Zeyzey2019_ Betul23 pipetle verebilirsiniz içmeyi biliyorsa. Ama gece yatmadan önce, gece uyku esnasında verilen sütler maalesef reflü riskini arttırıyor. Belli bir yaştan sonra gece beslenmesi önerilmiyor. Eğer gece emmiyorsa süte alışturmamanızı tavsiye ederim. Sonra bir de süt için uyanmaya başlayacaktır ileriki dönemlerde.
Betul23 zeyzey77 gece sürekli emmek için uyanıyor aslında bu durum bir alışkanlık ama emzirmeden uyutamıyorum uyutabilirsem yarım saatte bir kalkıyor ama karnı tam anlamıyla tok olunca uyanmıyor. Bugüne kadar hiç mama vermedim ama belki verirsem biraz rahat ederiz