Kızlar selam
oğlum bu ayın 23ünde 2 yaşına girdi. Bizde 11 gündür eğitimdeyiz. İlk 3 gündür çok zordu ama şimdi her şey iyi gidiyor tek sıkıntı söylemiyor ve tutuyor. Ben tutmasına pek izin vermiyor tabi. Yoğun bi sıvı aldıktan yarım saat sonra tuvalete götürüyorum direk yapıyor yoksa zaten anne yok çiş diyo zorlamıyorum. İlk günden beri geceleri altını hiç ıslatmadı zaten. Tek sıkıntı anne çiş diye söylememesi. Zamanla söyler mi ? Yoksa tutar mı böyle sürekli. Tutuyor olması beni endişelendiriyor.