merveaselberil Benım 3 aylık ikizlerim var. Normal de gaz sorunu yaşıyorduk ancak çok çok fazla değildi. Hatta Bi ara bitti sandık. Kendiliğinden rahatça çıkarıyordu. Ama 3 4 gündür aşırı sorun oldu. Bi kaç kişi biteceği zaman zirve yapar dedi. Doğru mu bu durum?
TwinsMom24 merveaselberil benim ikizlerim biri kiz biri erkek. Kızımda cok aşırı gaz sorunu yaşıyorduk kolik bir bebekti hatta doktorumuz mamasını değiştirdi o derece. Sana Sab damlası öneririm. Mutlaka her mama şişesine koy. Emziriyorsanda anne sütüne de katabilirsin. Biz onu kullandik ve cok şükür iyidi. 3 ayin sonuna doğru yavas yavas azaltarak bıraktık.
ikizlerinannesi2985 merveaselberil benim de oğlum kolikti ama maflor plus ile hiç gaz sorunu yaşamadık. 4.ayda azaldı ve 5.ayda kızımda da oğlumda da bitti gaz, damlasını da bıraktık. biterken arttığını hiç duymadım önceden
Sevdalianne merveaselberil aaa ayni sorun benim ikizlerde de var 3ay 12 günlükler bikac gundur ozellikle kızım cok sanci çekiyor. Oncesinde daha kolay cikartirlardi. Insallah bitiyordur. Ben cok agladiklarinda bi cay kasigi kimyon çayı veriyorum rahatliyorlar
Mmavi merveaselberil biogai ve sab simplex kullaniyorduk. Sab damlayi sabah ogle aksam 5 er damla olacak sekilde. yalniz ben damlalari kestim artik vermiyorum cunku bariz bir fark goremedim. ama dediginiz bizdede oluyor arada kendileri cikariyor geciyor saniyorsunuz sonra yine artisa geciyor. Yavas yavas komple azalacagini umut ediyorum.
merveaselberil TwinsMom24 yaa bizde de bitti diye çok seviniyordum ama bu aralar bişeyler oldu bende anlamadım. 2 tane damla kullanıyoruz. Ama çok çok işe yaramadı. Bugun tam 3 aylık olduk. Prametüre doğduları için 4 ayda mı bitecek acaba onu düşünür olduk
Alya_7 TwinsMom24 bizde sab damlayı kullanıyoruz sabah öğle akşam 15er damla siz mamanın içine kaç damla atıp nasıl veriyorsunuz 🙏🏼
TwinsMom24 Alya_7 doktorumuz her mamanin icine en az 8, en fazla12 damla katıp ver demişti. Gaz durumuna göre. Bu arada farkettim ki sab koyunca mamayi istediğin kadar çalkala köpürmuyor..