Azraninannesi Kizlar kizim 8 aylik ama asiri istahsiz 2 aydir ek gidaya gectik yogurttan baska hic bisi yemiyor meme zaten emmiyor napicam ben boyle zayif bide nolur bana fikir verin
Melek7 Azraninannesi valla aynı benim oğlum biz de 7 ay 24 günlüğüz.. iştah aşıcı bi şurup verdi doktorumuz inşallah işe yarar.. ben de çok yoruldum sanki bütün günüm ona bi şeyler yedirmeye çalışmakla geçiyor😣😣😣 kilosu düşük olduğu için çok kafama takıyorum ben de🙁