Kızlar oğlum boğazları iltihaplı ateşler içinde yanıyordu şükür bugğn daha iyi ama klamoks verdikten sonra midesi bulanıyor sanırım 1 saat sonra öğürüyor öğürüyor avuç içi kadar balgam çıkarıyor şeffaf ya da beyaz balgamı mı söktürüyordur yada yan etkilerinde yazıyor ishal kusma yapması normal mi ishali felan yoktu çünkü vermeye korkuyorum ama boğazları fena vermek zorundayım da. Böyle olup doktoruuz ne önerdi acaba ? 2 yaş bu arada