Serapveminikleri rukiyyee Bazı sağlık ocakları belirli saatlerde vuruyor arayıp bilgi alsanız daha iyi olur
urazinannesiii rukiyyee bizim burada genelde aşıları öğlene kadar yapıyorlar canım öğleden sonra yapmıyorlar