Meryemarya3333 Kızlar kızım 3 aylıkken emmeyi bıraktı kaşık maması yemeye başladı şuan 10 aylık ne anne sütü alıyor ne devam sütü geceleri kalkıp mama pişiriyorum kaşıkla yiyor ben nasıl devam sütüne alıştırabilirim Allah için akıl verin 😔😞😞😞