efsun0_0 ben 3 aylıkken park yatağa geçmiştim. Keşke en başından alsaymışım dedim hep. Şimdi kızım 20 aylık. Odasını ayıracağım için montessori yatak aldım korkuluksuz. Ama odam müsait olsaydı, erkenden odasını ayırıp direkt montessori yatak alırdım.