Melike16
Ana ve ara öğünü saymıyorum çünkü hiç yemediği öğünler oluyor.
Kuruyemiş seviyor veya meyve dondurma yapıyorum buara çok yiyor onları veriyorum ara öğünde. Bazen kurabiye yemeye başladı.
Ana öğünde sabah kahvaltısı çok seçici
Öğlene çorba genelde yoğurt,
Akşamda bizimle yerse yemezse şehriye çorbasını yaparım onu da yemezse bisküvi yiyor.
Zorlandığim bir durum yemek meselesi.