Ben çok rahat bir anneymisim valla benim kızım tam 18. Ayda yürüdü hiç sorun etmedim. Yapı meselesi her bebeğin fıtratı farklı. Annesi geç yürümüş babası geç yürümüş genlerinden muzdarip olmuş garibim😁 18 aya kadar kucakta dolaştı kamburumuzu çıkardı. Tam 18. Ayi doldurdu yürüdü 🤭