Sevgili anneler 1 haftalık anneyim ilk bebeğim bebeğimde sarılık var sütüm iki üç gün sonra indi çok güzel doluyordu gögsume iki gündür gogsum yumsak ve süt çok azaldı lohusa psikolojisinden alt üstüm bebeğime uzuluyorum sütüm böyle oldu yine ayrı üzülüyorum kesildmi sütüm benim gelmicek mı neden böyle oldu ?