Buketdizibuyuk Kizlar sezeryanla doğdum 5 haziranda çok memnun kaldim 3 gunde hersey normale dondu fakat 48. Gunumde bile ara ara kanamam oluyor bu durumu yasayan varmidir .korkuyorum ya
KevserKaan Buketdizibuyuk ilk sezeryan doğumların da olabiliyor muş belki regl oldunuz ben 40 çıktı bitti dedim 42. Gün regl oldum 10 gün sürdü 🤷🏻♀️
ikizzannesi 75 gün sürdü. kontrole gittigimde Icerde pıhtı kalmış dedi. Temizlenip ilaç konuldu. Bir kaç gün sonra kesildi.