Kizlar bebegim 2 ay 15 gunluk. Elektrikli salincagimiz var bebegim onda cok rahat ve saatlerce uyuyor. Fakat kendi yataginda uyuttugumda surekli gazdan dolayi uyaniyor ve tekrar uyutmak zorunda kaliyorum. Ve surekli yeniden uyaniyor. Bu elektrikli salincak cok kullanisli fakat sirt veya beli icin iyi olmadigini soyluyorlar. Emin olamiyorum. Bebegini bu salincagin icinde uyutup sikinti yasayan varmi? Veya bunun yerine nasil bir altirnatif yapabilirim?