Rabiasya21 Kızımı saat 1 gibi uyuttum gündüz biraz az uyumuştu akşama doğru da huysuzlandı pek uyumadı 1 gibi uyudu. Normalde acıktığında ağlar uyandırdı o yüzden alarm kurmam ama kızım saat 6da mızmızlanınca duydum sesini( tam 5 saat uyumuş) yataktan fırladım öyle çok da açılmamış normal mi bu kadar saat uyuması bişey olur mu çok korkuyorum 😔 bende haliyle gündüz çok yorulduğumdan aralıksız uyumuşum ya 😔
Yamanikomm Rabiasya21 Normal tabi kac aylik bilmiyorumda benim oglum 9 da uyur gece 3 te acikinca kalkar hic ellememm keske daha fazla uyusa diyye cozumler sriyorum kendisi acikmis uyanmis annesi eger.kiloniz.iyiyse birskin uyusun oh sizde dinlendiniz iste
ayseasel1 Rabiasya21 ah yaa bu gece aynısını yaşadım, kuzum 22 günlük henüz, bende uyanamadım 4 saat sonra kendi uyandırdı, uyanınca hissettiklerim hissettiklerinin aynı. Bugün kontrole gideceğim sorayim bi durumu.
kubra199 Rabiasya21 40 i ciktiktan sonra geceleri uyandirmaniza gerek yok tam tersi uyandırmadan gerek ki gece uyku düzeni otursun
3children1mom Rabiasya21 Bebeğin tam olarak kac aylık. Sarılık v.s hastalığı yoksa bırak uyusun. Yaklaşık 1. Ayından itibaren uyandırmam ben. Acıkınca uyanır zaten. Uykusuyla oynama sonra inan cok pisman olursun.
Rabiasya21 Yamanikomm Senin çocuğun büyük herhalde canım 9da uyur falan demişsin de benim bıdık daha 3 aylık ondan böyle endişelendim ya 😟
Merved21 Kızım 2 aylık oldu bende iki saatte bir uyandırıp emziriyordum kilosu beslenmesi çok iyi doktorum geceleri kesinlikle uyandirmamamı 12 saat uyuyabilecegini söyledi
Emine_dnz Merved21 kilosu ne kadar acaba yanlış anlamazsaniz benim kızımda iki aylık ama kilosu az oyle 3 saat cpk nadir uyuduğu oluyor
S_E_KLM Rabiasya21 hiç dert etme canım bende bebeğim ozamanlar nezaman uyanırsa veriyordum acıkınca kendi zaten acıktığı için uyanıyor 🌸
Cihan Rabiasya21 2 aylık olmuş bebeğin artık ne kadar uyursa elleme uyusun iki saatte bir emzirme dönemin bitmiş 6 saati geçmesin önemli olan o
Yamanikomm Rabiasya21 Yom canim benim bebegimde 3 ay 11 gunluk doktorumuz bana uyudugunda beslemek.icin uyandirmamam gerektigininsoledi uykuyada cok ihtiyaci varmis o yuzunden onlar acikinca zaten istesende uyumazlarr dert etme kendine🌸🌸
asz Rabiasya21 yokkk endişe etme canım.ben oğlum 2 ayı bitirdi daha uyandırmadım.o uyandırdı beni.çoğu zaman hiç uyanmıyordu da.doktor bana gelişmesi için iyi ve deliksiz uykuya da ihtiyacı var daha uyandırma demişti.büyümüş artık annesi bırak uyusun.3-5 ay sonrası için enerji toplasın malum 1 dk durmuycak yerinde.
Merved21 Rabiasya21 Doktor kontrolüne 3 hafta önce gitmiştim 5 kilo 60 gr di şimdi ne kadar oldu bilmiyorum
Papatyamsi Yamanikomm kızlar bebisleriniz gündüz uykusu nasıl benim başım dertte 3 ay 15 günlüğüz gündüz uykusu hic yok direniyor uyumamak icin uyuduğu zaman da 15 dk sonra uyanıyor 🤕
ayseasel1 Rabiasya21 ne yazık ki bebegim emmiyor. Sagarak besleme yapıyorum. 3 saati geçirmemek lazimmis
Rabiasya21 Merved21 2 ay 9 günlükken 5 kilo 400 gramdı. Prematüre doğdu kızım şuan 3 ay 5 günlük kaç oldu bilmiyorum bı kaç gün sonra aşıya gittiğimde öğrenicem
Rabiasya21 kubra199 Bizim kan uyuşmazlığımız olduğu için sarılık ihtimalimiz çok yüksekti 2. Ayına kadar 2 -3 saatte bir emzirdim geceleri dahil. Ve belki 6 ay sonra geçer belki 1 yaşına kadar devam eder dedi o yüzden korkuyorum 😟
Rabiasya21 Papatyamsi valla ne desem yalan olur bı gün iyi uyuyosa bı gün hiiiç uyumuyo direniyo ve gözleri yarım açık her an uyanacak gibi uyuyo ve uyanıyo da bende anlayamadım. 3. Atak dönemindeymişiz huysuzluk, iştahsızlık,ve uyku düzensizliği olabilirmiş 😏
Yamanikomm Papatyamsi Bizimde gunduz uykumuz olesine yarim saat ayagimda sallarim on dk.uyur bazen iki dk sallarim iki saat uyur🤷🏼♀️
Papatyamsi Rabiasya21 bitseydi bu ataklar bir an önce kendimi ilk defa bu kadar yorgun ve bitkin görüyorum 🤭
kubra199 Rabiasya21 çok geçmiş olsun bir kere sadece uyuya kalmışsınız yüklenmeyin kendinize bu kadar
Merved21 Rabiasya21 Maşallah kilosu çok güzel bizede doktor 2 ay 10 günlük olunca 6 kiloyu bulur demişti şu an çok merak ediyorum bakalim yarın 2. Ay aşımız var orda öğrenirim
Premsesanasi Rabiasya21 36 günlükken doktora gündüz çok uyudu şekeri mi düştü emmedi diye korktum gittik , doktor dediki geceleri bebek uyursa sakın kendi uyanana kadar uyandirmayin çünkü gelişimi gece oluyor bölmeyin demişti gece 4 saat uyuyordu bazen