Dorukveannesi Merhaba kızlar oğlum 2.5 aylık gaz şancılarımız devam ediyo . Omzuma yatırdığımda ve yüz üstü yatırdığımda bian da susuyo ve rahatlıyo ama yüz üstü yatırmak ne kadar doğru acaba . Bu konuda bilgisi olan var mı
tubatayfun Dorukveannesi ben hep yatiriyorum ama yanlarinda duruyoruyorum gece bormal sirt ustu yatiriyorum karninin uzerine yatirmak sirt kaslari ve boyun kaslarini guclenmesi icin iyimis
Nekwa Dorukveannesi kafasını tutuyorsa birşey ollmaz hem dr. Tavsiyesi bu Ilk oglum 3 yaşında hala yüzüstü yatiiyor 2. 41 gunluk oda genelde Gazlı bebeklere en iyi çözüm
tgc Dorukveannesi gazını hep öyle cıkartıyorum kucagıma yuz ustu yatırıp daha minigiz ama 28 ğünlük uyku da henuz yatırmama erken ama bebek öyle kendni ğüvende hssedermiş diye okumustum o yuzden sakınleşiyorlar sanırım o sekilde yatınca uyku süreside uzun olurmus ne kdr dogru blmiyorum denemek lazım
Dorukveannesi tgc benim ki baya zor bir Bebek denemediğim hiç bişey kalmadı 9.30 dan beri ağlıyodu yüz üstü yatırdım yarım saat sonra uyandı gene ..