Postu sabah görecekler için yaklaşık 15 dk ağzımda kaldı, ısırdığım iç kısmı geniş olduğu için ve ısırdığım için koparamadığımdan dolayı çıkaramadım ağzımdan, yavaş yavaş döndürdüm üstüm başım battı ağzımın suyundan ama çıkardım biraz sağa sola ittirdim. Şimdi ağzım kapalı ama aç kapat yapamıyorum. Çıktı mı bilmiyorum nasıl anlarım