Kızlar benim kızım doğduğundan beri iştahsız yani hep benim zorlamamla büyüyor çok şükür yeme konusunda belki zorlayarak yaptım hata bilmiyorum .Daha 2 aylıkken ayık olduğu zaman asla içmezdi süt hep uykuda içerdi neyse burayı geçeyim .Memlekette geldim kuzenlerimin çocukları maşallah benim kızımın yanında aslında kilosu ayına göre iyi ortalamada ama bizimki zayıf duruyor .Kemikleri ağır galiba .Bugün kuzenimle konuşurken kilosunu sordu söyledim saçmalama sizin tartı yanlış senin kızın o kiloda değil daha zayıf dedi Ya kötü niyetle değil biliyorum ama kafamın içinde bir ton sıkıntı ya zaten yemiyor zorla yediriyorum beynim yanık deliricem sağlık evet başta çok şükür sağlık ama ben burda böyle postlar okuyunca niye takıyorlar ya dedim başıma gelince anladım .