Asyabebek1 öncelikle iyi geceler, benim oğlumun 2.5 ay sürdü. Anne sütü sarılığı deniyormuş (uzayan sarılık) bunun tek ilacı, annenin süt yapıcı şeyler yemesi, süt artıran çaylardan içip bebeği SIK SIK emzirmesidir. 3 ay ruh gbi dolaştım uyku uyumadım. Yeter ki iyileşsin diye. 1,5 saatte bir, 30 dk emzirdim , saat tuttum. Gece alarm kurdum ger saat başı kalktım emzirdim o şekilde atlattık. Yıpratıcı bir süreç . Amma ve lakin sağlıklı olsunlar yeter. Herşey evlatlarımız için. Bu arada ben mama vermedim hiç. Sadece anne sütüyle sık sık bol bol emzirdim. Emzirmekten zarar gelmez, ne kadar emerse o kadar iyi. 2 aya kadar çok dikkat etmek lazım şu sarılık, kan şekeri düşme olayına . Allah yar yardımcınız olsun inşallah