Deryadila25 5 aydır 1 saat uyudugum yok artık ölü gibiyim bu gece gastritim var onun agrısı tutmuştu öldüm agrıdan bebekte huysuz yatmıyor kocada işde aşıtı yorulmuş geldiginden beri yatıyor neyse bebegimi zar zor uyuttum tam agrım hafifledi gözüm dalmıştıki bizim kız uyandı okadar kotuyum ki artık deli olucameskiden aglardım 4 ay 5 aylık nezaman olacak diye oldu daha zorlaştı gece gece kafayı yemessem iyidir
Eyllebr Deryadila25 bnm ki 8 aylık gece uykumuz yok daha yatırıyorum yarım saatte bir uyandıgı oluyor bazı günlerde uyuyor ama uyumadıgı zamanlar daha çok
Kimyageranne1120 Deryadila25 14 aylık hala aynı 2-3 en fazla 4 saatlik uyku uyuyorum ben 14 aydır. Uykuyu sevmiyorsa sevdiremiyorsun yapıcak hiç birşey yok ben artık alıştım 2-3 saatlik uykuyla yaşamaya sitem bile etmiyorum o derece
alerjikbebek Deryadila25 canım şuan o durum bende 10 ay 8 günlük uyku yok doğdu doğalı halı 3 günlük bebek gibi ağlıyor uyumuyor bagirmaktan kızmaktan sinir hastası oldum kendime gelemiyorum ayakta salladım masaj yaptım diş tozu verdim herşey yaptım kucak yer yok yok yok eşimle ciddi boyutta kavgalara geldik hergun hergin aynı şey kivran kivran duruyo uyanıyor bir sabit uyumuyo yaşına 2 ay kalmış oglanda uyku yok cevremdekiler uyuyor bunda uyku yok
Balbocegimm Deryadila25 tüüüm uyku çaylarını, damlalarını denedim. Hatta bir keresinde çook huysuzdu doktor tavsiyesi ile fitil bile verdim gene de uyumadı uyandı 15 dk bir. Çözümü uyku eğitiminde buldum. 6 buçuk aylıkken verdim 10 aylık olmak üzere şu an başlangıca göre çook iyi durumda
nutellayiyensincap Anason çayı veriyorlar bebeklere sakinleşmesi için o da uyku yapıyor isterseniz doktorunuza danışıp bir deneyin. Ayrıca bebeğiniz aç kaldığı ya da gazı çıkmadığı için uyumuyor olabilir,bu konuya da dikkat edin. Allah güç versin☺️
Deryadila25 nutellayiyensincap benegimin gazı bitti artık acda degil mama veriyorum ama uyanıyor yınede banada bi arkadaşım humana iyi geceler cayı tavsiye etti ama almadım daha kucuk oldugu için
Mirosunannesi Deryadila25 denedim hiç bi işe yaramıyor ☹️ Çözümüm yok malesef benim kızda doğduğundan beri uyku nedir bilmez 5 aylık oldu hala aynı şimdi bide dönerek kendini uyandırma başladı
Deryadila25 Eyllebr ya bende o gunleri iple cekiyorum arttık düzelir uyur diye ama bakıyorum düzemiyolar
alerjikbebek Deryadila25 aynen öyle usandiriyor insanı doldum artık bitsin bu uyku sorunu istiyorum gözü kapalı oturup duruyor kalkıyor direk çıldırıyorum
Aliveannesiiii Deryadila25 1 yaşına geldik ne yazık ki kesintisiz 2 saat uyursam şükrederim. Doğduğundan beri uyku hep sorun oldu. Alıştım artık valla. Memeyi kesmedikçe düzeleceğini sanmıyorum en azından oğlum için durum böyle gözüküyor.
Deryaoz Deryadila25 benimkide öyleydi 5. Ayda tavan yaptı saat başı uyanmalar bağırmalar 6 dq aynı şekilde 7 de düzelir gibi oldu 8 de anca düzeldi
Balbocegimm Deryadila25 tunalıhayat diye bir sayfa var ınstagramda oradaki bayan güzelce paylaşmış saatlerini rutinleri vs isterseniz bir göz atın