Bebeğim gazı olduğunda yada kakasını yapacağında ağlayarak uykusundan uyanıyordu. Gözü kapalı hiç bir şeyi duymadan sadece ağlıyordu. Gecemiz gündüze karışmıştı. Hiç bitmez sanıyordum, 3. Ayın sonunda bitti şükür.
Bu süreçte bizi rahatlatan çay kaşığı zeytinyağı ve sab simplex damla oldu. Yoksa kabus gibiydi gerçekten.