Benimki de sallanmaya alışmıştı hatta burda post açmıştım artık memede uyutuyorum bence daha rahat özellikle akşamları saat 9 oldu mu alıyorum yanıma uzanıp emziriyorum uyuyor. Sallanmaktan hiç vazgeçmez sanıyordum ama her sallama sonrası emzirdim uykuya emerek daldı böyle alıştı şimdi sallasam da emmeden uyumuyor