AliidilMom dahiliyeye göründünüz mü doğumdan sonra. Bende de gebelik şekeri vardı 5 haftalıktım daha sağlık ocağında kan verdiğimde bakmışlardı, çıkmıştı şeker. 8 ay diyet + insülin le geçti hamileliğim. Her ay hem dahiliye hem kadın doğum devam ettim. Doğumdan 2 ay sonra tekrar gördü dahiliye doktorum , geçtiğini söylemişti ama yine de dikkat et yediklerine yeni doğum yaptın zamanla düzene biner demişti