Pudingimm_14 Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 72 gün oldu karnımda hâlâ uyuşukluk var normal mi bu durumu yaşayan varmı
Mirakbrs Pudingimm_14 benım kardeşim 1 sene sonra hissetmeye başladığını söylüyor bazı kişilerde oluyormus
anakraliceee @Pudingimm_14 doktora kontrole gittiğimde 1 hastalıktan sormuştum iyi bisey dedi😊sonradan hissetmeye basladim
Cansuk Evet ilk zamanlar hissetmiyordum ağda yaptırken çok iyi oluyordu şimdi tamamen hissediyorum 21 ay önce sezeryan doğum yapmıştım 😂 his geri geliyor yani
Seymanur9 Pudingimm_14 evet benimde öyle kaldı , dişe iğne yapılır dokunursun hissetmezsin ya hani aynı öyle 14 ay oldu
yasemin0728 Pudingimm_14 tam 1 ay oldu bende de hissizlik var ben de kontrole gidicektim doktora demekki normalmis