Kızlar 40 günlük bebeğim var normalde maşallah sakin bir bebek gaz falan yok şimdilik ama bana çok uyuyor gibi geliyor. Mesela bugün akşam üzeri saat 18.00 dan saat gece 12 ye kadar uyudu köyde hobi bahçesindeydik temiz hava arabasında uyudu durdu sadece yolda 19.30 gibi emzirmiş olabilirim evden çıkmadan öncede mama vermiştim. Şimdi 1 gibi evde kalktı 2 gibi yine uykuya daldı. Çoğu zaman uykusu böyle. Bu normal mi artık büyüyor bu kadar uzun uyku olabilir mi??