Yarim_Kilo_Kiyma tercih sizin tabi ki uyutmamak size kalmış ki diğer yorumlarımda zaten uyumuyorlar 8 saate kadar acıkınca uyanıyor dedim. 4 saatte bir kendiliğinden kalkıyor. kan şekeri düşüklüğü sadece yenidoğan dönemde yani yaşamın ilk 40 gününde düşüyor o yüzden sık aralıklarla emziriliyor. İsterseniz tıp makalelerini araştırabilirsiniz. Okuduğum için de biliyorum. Ben sadece düzeltme yaptım. Doktorların her biri faklı şeyler söylüyor o zaman dediğim gibi bende 2 çocuk doktoruna sorduğumda böyle söyledi. Amacım sizi yermek değil ama yanlış bilgi de olmasını istemediğim için yazdım. Biraz yüklendiniz gibi geldi bana. Gerek yok. Saygılar 🌱