Dilhannnn 35. Haftada doğum yaptım canım bende. Ciğer geliştiricilere rağmen solunum desteğine ihtiyaç duydu . Bu nedenle kuveze girdi . 13. Gün alabildik. Bol bol süt sağ ve gönder çok hızlı toparlar . Yani ön yargı diyebilirsin ama şöyle bişi varmış , bebeklerin dogumda hangi hastanede dogarsa doğsun bu yatış ücretlerini devlet ödüyormuş ve onunda ödeme sartı 7 gün kalmasıymış . Bu nedenle min 7 gün bırakıyorlarmış . Bilgi kirliliği yaratmak istemem ama takipte kal , neyi neden verdiklerini sor sık sık 🙏🏻