Sinemmkuralll
Sakin ol canım.
salatalık kabuğunu soy karınca yuvasının olduğunu düşündüğün yerlere koy. Bilmiyorsan karıncaların olduğu yerlere koy. Karıncalar salatalığı sevmiyor. Hatta bir yazı vardı sizinle paylaşayım. İçerisinde bir sürü öneri var.
Karınca’dan bir Mektup…
🍀"Sevgili ev sahibi, biliyorum ki beni istemiyorsunuz. Eğer gerçekten istemiyorsanız lütfen beni öldürmeyin.
🐜Ben salatalık kabuğundan nefret ederim. Girdiğim yerlere salatalık kabuğu koyarsanız, anlarım ki beni istemiyorsunuz ve evinize girmem.
🐜Sıradan bir tebeşirle sınır çizerseniz ben o çizgiyi asla geçmem.
🐜Eğer limonu küçük küçük keser ve gireceğim yerlere koyarsanız anlarım ve girmem.
🐜Ayrıca rahatsız olmazsanız, cam kenarlarına sarımsak da sürebilirsiniz. Ben sarımsak kokusu duyduğum yere asla girmem.
😖Ama lütfen bebek pudrası dökmeyin. Onlar beni öldürür. Pudra nefes yollarımı tıkar çünkü..
🍀Eğer bunları yaparsanız, sizi hiç rahatsız etmem!.
Ama unutmayın. Beni içeri almazsanız bile kapının önüne bir kap içerisinde su bırakırsanız, tüm kardeşlerim ve dostlarım adına size minnettar olurum…
Karıncalar ekosistemin nano çöpçüleridir. Onların temizlediği organik atıkları (mikro çöpleri) kimyasal deterjanlar bile temizleyemez. İnsana hiç bir zararı yoktur. Bakteri taşımaz ve üretmezler… Sağlıklı bir ortamın göstergesidir, toksik ortamlarda bulunmazlar. Eğer civarınızda karınca varsa, yaşadığınız ortam “yaşanabilir ve sağlıklı” bir ortamdır.