Miniminimini 2 aylik 2 günlük kuzum.var dun sabaha karşı 10.dk yatıp hep kalkti gündüzde surekli bir uyku halindeydi yani konuşayım dili gelişsin diyorum eline bir şey vereyim tutsun zorla yapıyor buara hep uyku da gündüz gece de hep uyanık yada uyku modunda nasil gelişecek bu bebisim
[silindi] Miniminimini daha minicik tabi ki uykuda olacak, kendinizi neden kasıyorsunuz neden verimsiz bir gün olsun ki benim bebeğim 11 aylık her gün bir aktivitede bulunmuyoruz
Tatlim Miniminimini 3 aylık gibi başlar ufak ufak merak etmeyin . Erkenden takmayın kafaya bunları yoksa işiniz zor
Miniminimini [silindi] agulamadi daha ben dili.gelissim ayına göre istiyorum biraz geç gidiyoruz sanki gece uyanık.gunduz uyuyor
Ikrazumra19 Miniminimini henuz gece gunduzu ayirt edemiyor olabilir cok cok normal daha cok degisir uyku duzeni
Ikrazumra19 Miniminimini canim su aylarda ancak sarki soylersin altini degistirirsin karnini doyur sevip oksa yanina yat masal anlat baska birsey yapamazsin ki
prenses10 Miniminimini şu an aktivite olarak sadece ilgilenmek en iyisi. Ağladığında ihtiyaçlarına cevap vermek en güzel aktivite. Çünkü bebeğiniz yenidoğan. Ne için bu yarış ve acele? Daha gözlerini yeni dünyaya açtı. Sakin 👼🏻
[silindi] Miniminimini agulamadı derken 😀😀yanlış anlamayın gerçekten komik geldiği için gülüyorum,bir ömür var bebeğinizle geçireceğiniz böyle şeyleri düşünmeyin 🤗
Miniminimini SonSerce 2 ayda bebeğim nasil faydalı olurum diye düşünüyorum acemilik var yani bir an yazdim oyle
prenses10 Miniminimini sizi anlıyorum. Sosyal medya sürekli anneleri değersiz ve yetersiz hissettiriyor. Sürekli bir aktiviteler instamomlar. Siz içinizden geldiği gibi annelik edin 💐
[silindi] Miniminimini şuan için sadece bebeğinize sarılın,karnını doyurun,altını değiştirin ihtiyaçlarını giderin,çıngıraklar alabilirsiniz değişik sesler işitmesi açısından çok takmayın bende sizin gibi takardım herşeyi ama öyle olmuyor :)
Ikrazumra19 Miniminimini internette heray yapilan seylere bakarsan kendinede bebeginrde eziyet olur zamana birak hersey zamanla olur