Kızım henüz dün 1 yaşına girdi. Son 1 aydır sadece mama ile beslenmeye başladı. Kahvaltı da iki lokma belki peynir belki yumurta ancak. O kadar çorba, meyveler her seferinde araya gitti yemiyor. Oyun yapıyor, yere atıyor, ağzını kapatıp zorla vermeye çalıştığımda ise aglamaya başlıyor. Yani anormal bir durum ama geçici bir süreç mi bu? Yoksa en kısa zamanda doktora götürmeli miyim?